Hej och hå!

Nu ni! Nu kommer denhär bloggen att ta en rejäl vändning! Jag, Michaela, har nämnligen utvecklat en ny "hobby" de senaste kanske två/tre månaderna. Detta är skönhet. Alltså man kan väl säga att alla människor som kletar mascara på siga ögonfransar var dag är intresserade av skönhet, men nu menar jag att jag verkligen har det som en "hobby".

Jag sminkar mig nu och ja, jag brukar sminka mig annars också. Men förr var det ögonbrynen och mascara. Nu är jag väldigt intresserad av ögonskuggor och hur man gör olika skuggningar och jag lägger betydligt mycket mer energi på att sminka mig. Just dethär med smink tar ju lite tid, det tar tid att bygga upp en samling av smink. Jag har aldirg använt mig utav till exempel foundation, och "the perfect foundation" tar tid och pengar att hitta.

Nu fixar jag alltid naglarna, tänker ut vilket färg o.s.v. Förr brydde jag mig inte, bytte ibland och använde mig aldrig utav överlack underlack eller ens några bra märken inom nagellack.

Detta blir väldigt långt och antagligen tråkigt att läsa. Men jag ville bara förvarna er om vändningen!


PS. Min kamerasladd är borta, vilket gör att jag inte kan ladda den (och den är urladdad) och jag kan inte heller ladda över de bilder som redan finns på den ÅÅH!
MEN sålänge ska ni få någonting alldeles extra..... (trumvirvel) CAMBILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0