Michaela

Idag har jag fått klämma lite på min 4 dagar gamla lilla lillebror. Nu har jag faktiskt tre
bröder haha, en är 23, en är 2 och en är som sagt 4 dagar gammal. Jag har en förkärlek
till just spädbarn, så jag tycker det är extra kul nu i början. Han var så liten, det kändes som
om han skulle gå sönder i händerna på mig nästan.
Kan inte tänka mig att min 2 åriga bror har varit så liten.

Jag är lite småsur på mig själv vad det gäller bloggen! Jag har inga som helst kunskaper om
HTML koder och stilmallar osv. Så när jag designar min blogg, så provar jag mig helt enkelt
fram och nöjer mig med det dåligaste (haha). Men jag blev lite nöjd när jag höll på att pilla
med den nu det senaste, för jag lyckades att få en bred "bakrund bakom alla inlägg",
vilket gör att man kan lägga ut stora bilder! Men jag måste ha glömt att "Spara stilmall",
eftersom jag var så uppe i att prova och förhandsgranska. Nu måste jag pröva mig fram
IGEN för att få det så..

Är det någon som vet hur man får menysaken på vänster sida istället för höger eller längst ner
kan ju du slänga iväg en kommentar!



blååååååååå

Kommentarer
Postat av: rebecca sörensen

jag kan kanske, om jag får pillat i några timmar hehe! :D

2011-09-08 @ 20:29:22
URL: http://www.cocopops.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0